vrijdag 25 juli 2008

Amstel Light

Hoewel ik meer dan 200 zenders op mijn TV heb, kijk ik er niet zoveel naar. De lange reclameblokken worden op den duur erg irritant, en het wonen midden in de stad (met lekker weer) is veel te leuk daarvoor! Echter, tijdens het koken of opruimen heb ik meestal wel een sportwedstrijd op de achtergrond aan staan. En op één of andere manier tref ik erg vaak de volgende reclame, waardoor ik me weer ff erg trots voel!! (Is deze ook te zien in NL eigenlijk?)



Ik hoor je denken - waarom Amstel Light? Dat is omdat light bier hier erg populair is, iedereen drinkt het overal! Als iemand met een Amstel Light trots tegen mij zegt dat hij/zij dol is op 'Dutch beers', is mijn reactie: "try ordering an Amstel Light in Amsterdam... they will laugh at you!" Doe mij maar een 'gewone' Heineken :)