zondag 27 januari 2008

Dinner, Dance, Party!

Afgelopen weekend gaf ING Direct een dinner dance feestje in de Longwood Gardens, een locatie in Pennsylvania, ‘slechts’ een half uurtje rijden (dat is erg kort voor Amerikaanse begrippen!). Aangezien mijn lemon 3x gecontroleerd (en gerepareerd) is kon ik daar wel op vertrouwen (mijn Mercury Mystique heb ik inmiddels de bijnaam Mercury Mistake gegeven). De aankomst was uniek: vanaf de (enorme) parkeerplaats was het nog ca. 4 minuten lopen naar de grote feesthal. Maar we zijn in Amerika, dus dat lopen we niet... Er stonden 8 (!) bussen klaar om ons 300 meter verder af te zetten:



Ook binnen bleek hoe goed Amerikanen grote feesten kunnen organiseren: de service was perfect. Het eten was heerlijk (veel vlees), evenals het drinken (Heineken! Helaas moest ik terug rijden). En om de grootte van het feest aan te geven, ik kwam om 19 uur binnen, en om 22:30 kwam ik een bekende tegen die ik de hele avond nog niet gezien had. ING Direct US kennende moest wel ergens 'gesaved' worden: de muziek werd gemaakt door collega's! Zo zong de Marketing Manager een paar rocknummers, erg leuk. Zie hieronder de foto's (en voor de duidelijkheid: deze vrouwen zijn slechts mijn collega's)!

O ja, ik krijg bijna dagelijks de vraag wat ik leuk vind aan de VS, en wat ik het minst leuk vind. Om hier een indruk van te geven:

• Wat ik echt geweldig vind, is een TV zender (één van de 140) genaamd 'Tru-TV': hier wordt de hele dag niets anders uitgezonden dan politie-achtervolgingen per helicopter, COPS, en soortgelijke programma's. Verslavend!!!

• Mijn minst leuke ervaring tot nu toe is dat bijna alle producten met 'Peanut Butter' (pindakaas) worden gecombineerd. Zo kreeg ik onlangs een lekker chololadekoekje aangeboden (dacht ik), bleek het een pindakaas koekje met chocola te zijn. En vorige week wilde ik Noodles kopen in de supermarkt, hadden ze alleen nog maar Noodles met pindakaas smaak. Weg was mijn eetlust!


Click here to check the pictures from the party!